AQS & AZM

PAMIETAJ!!! "Nie liczy się ilość sojusznikow, licza się ich chęci i możliwości..."


#1 2009-02-13 02:52:41

gg221

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-04
Posty: 23
Punktów :   

Nowe stystyki jednostek off/deff

w związku z nową wersją zapodaną przez programistów prosze o wpisywanie waszych spostrzeżeń na temat obecnych właściwości off/deff poszczególnych jednostek
moje pierwsze opinie na temat wprowadzonych predyspozycji poszczególnych jednostek lądowych:
procarz jak zawsze mięso armatnie ale bardzo skuteczny w obronie za murami ( w ilości 300-400 )
piechur bardzo szybki ale przy nowej wersji traci ofensywnie na rzecz deffa ( 300 piechurów skutecznie się broni za murami miasta ) przy starej wersji nie do pomyślenia
łucznik-powiedzmy bez zmian potrzebny w defie i w ataku
strzelec-w nowej wersji typowa jednostka ofensywna szybka i z dobrym off ( polecam dla graczy agresywnych ) , wytrzymałość mogłaby być lepsza
kucharz,lekarz- tu wg uznania ( raczej potrzebni przy bitwach kilkunastorundowych ) kiedy armie liczą po 1000-3000 ludzi
gigant na pare- teraz zgodnie z prawdą naprawdę ma PARĘ w offie, to typowa jednostka do ataku, trochę wolna i za mała wytrzymałość, ale w duzym stadzie potrafi zrobić misz-masz w szeregach wroga( szczególnie skuteczna w osłonie hoplitów, strzelców, piechórów)
moździerz- tu nazwa nabrała wkońcu mocy urzędowej, niepodważalnie NAJMOCNIEJSZY ATAK I BARDZO DOBRY DEFF, poprostu miażdży przeciwnika już zza murów obronnych, przy maxymalnych ulepszeniach i przy wsparciu piechurów(ew. strzelców) sączy z wroga jego krew
katapulta-typowy średnik do raportu wojennego deff/off średni-warto mieć kilka w mieście jak i kilka wysłać do nielubianej osoby
taran- zdolność 6 w ataku zdolnośc specjalna off trochę dziwne rozwiązanie programistów, z uwagi na fakt, iż w obronie ma 50, mimo wszystko używam go do burzenia murów wroga, podobno skuteczny... podobno( osobiście wolę moździeż plus 2-3 szpiegów)
bombardier narysowany jako balonik:) siłę off zawsze miał i pozostała, zmiejszono dramatycznie wytrzymalość i obronę, plus duże koszty produkcji znacznie pogarszają jego statystyki wśród produkowanych jednostek- osobiście nie polecam, chociaż nigdy nie leciałem sqadronem 200 balonów, ale 40 zostało zmiecionych zza murów przez łuczników obrońcy
żyrokopter vel. żyrafa moim zdaniem nadaje się do zoo, wytrzymałość..dramat, w obronie bije go hoplita a w ataku strzelec, szkoda surowców na tą jednostkę


PS. TO SĄ MOJE SPOSTRZEŻENIA PO WPROWADZENIU NOWEJ WERSJI GRY I KILKUDZIESIĘCIU MOICH ATAKACH,
ZAPRASZAM DO DIALOGU, MAM NADZIEJĘ, IŻ TE WSKAZÓWKI BĘDĄ POMOCNE INNYM GRACZOM SOJUSZU
W WYPADKU REKLAMACJI KONTAKT NA PW LUB BEZPOŚREDNIO W TEMACIE ))

Offline

 

#2 2009-02-13 06:32:40

patryk93

Użytkownik

11862898
Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 49
Punktów :   
WWW

Re: Nowe stystyki jednostek off/deff

Dobrze napisane dzieki za informacjie


Tede 20
----------------
Esende Mylfon

Offline

 

#3 2009-02-13 19:44:51

wilku

Użytkownik

340036
Zarejestrowany: 2009-02-07
Posty: 76
Punktów :   

Re: Nowe stystyki jednostek off/deff

tO jak poradzicie usunoac 260 zurokopterów i wyprudukowac gigantow ?? a za to co usune to wruci mi sie siarka i drewno ??

Offline

 

#4 2009-02-13 21:51:05

patryk93

Użytkownik

11862898
Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 49
Punktów :   
WWW

Re: Nowe stystyki jednostek off/deff

wilku zostaw te zyrokoptery poniewaz jak je usuniesz to straszisz na tym .
wiec nie warto . zostan przy nich pozdrawiam .


Tede 20
----------------
Esende Mylfon

Offline

 

#5 2009-02-13 23:23:19

SzaRaF

Główny Sekretarz

9029048
Call me!
Zarejestrowany: 2008-12-31
Posty: 143
Punktów :   

Re: Nowe stystyki jednostek off/deff

Przypominam ze jaka by nie byla Twoja obrona i atak, bitwa sie konczy gdy jedna ze stron osiagne 1/5 wytrzymalosci przeciwnika, przyklad:

Gracz A

Gracz B


Atak: 10.000

Atak: 10.000


Obrona: 10.000

Obrona: 10.000


Wytrzymalosc:1.000

Wytrzymalosc: 200



W takim wypadku przegranym jest gracz B, gdyz gracz A ma pieciokrotna przewage w wytrzymalosc, to akurat sie nie zmienia od kilku wersji gry.

Ostatnio edytowany przez SzaRaF (2009-02-14 17:37:06)


1.Strategia wojny polega na przebiegłości i stwarzaniu złudzeń.
2.Wojna jest sztuką wprowadzania wroga w błąd.
3.Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.

Offline

 

#6 2009-02-14 10:40:44

SzaRaF

Główny Sekretarz

9029048
Call me!
Zarejestrowany: 2008-12-31
Posty: 143
Punktów :   

Re: Nowe stystyki jednostek off/deff

Było i ni ma...

Ostatnio edytowany przez SzaRaF (2009-02-14 17:37:32)


1.Strategia wojny polega na przebiegłości i stwarzaniu złudzeń.
2.Wojna jest sztuką wprowadzania wroga w błąd.
3.Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.

Offline

 

#7 2009-02-14 11:51:14

patryk93

Użytkownik

11862898
Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 49
Punktów :   
WWW

Re: Nowe stystyki jednostek off/deff

Przepraszam ze się wtrącam .
ale zrobiliście sobie z tego Wątku mała pogawędkę.
Dobrze wiecie ze was obu lubię i proponuje byście załatwili tą sprawę
przez GaduGadu lub na PW . Nie musicie pokazywać kto jest lepszy .
pozdrawiam.

Ja i Spartiata nie wiemy o co Ci chodzi...
Wiec pobawie sie w modka forum ikariam.pl

Upomnienie za Spam/SzaRaF

Ostatnio edytowany przez SzaRaF (2009-02-14 17:42:25)


Tede 20
----------------
Esende Mylfon

Offline

 

#8 2009-02-14 15:36:42

SzaRaF

Główny Sekretarz

9029048
Call me!
Zarejestrowany: 2008-12-31
Posty: 143
Punktów :   

Re: Nowe stystyki jednostek off/deff

I rowniez wsiaklo... o_0

Ostatnio edytowany przez SzaRaF (2009-02-14 17:38:20)


1.Strategia wojny polega na przebiegłości i stwarzaniu złudzeń.
2.Wojna jest sztuką wprowadzania wroga w błąd.
3.Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zip.pun.pl www.gryy.pun.pl www.shugochararpg.pun.pl www.stoppiwu.pun.pl www.sampowicze.pun.pl